Lapsena olin innokas Disney piirrettyjen keräilijä. Siihen aikaan keräilin niitä jumalattoman kokoisia VHS kasetteja ja kaapit oli niitä pullollaan. Herran jestas miten isoja ne oli ja minulla olisi ollut taatusti enemmän leffoja jos ne olisi ollut DVD:n kokoisia. Onneksi ei! :D Teininä alkoi sitten perus teini hölötykset :D Clueless - olin 11v kun se tuli ja tietysti Alicia Silverstone oli suurinpiirtein idolini :D

Kuulun vielä niihin leffankatsojiin jotka eläytyy (joskus liikaakin) leffoihin ja olen suurinpiirtein sormet suussa ja sikiöasennossa sohvalla kun katson leffaa :D
Muutama viikko sitten kävimme katsomassa Canesin ja voisin sanoa että se on yksi parhaimmista suomalaisista. En oikein löydä suomalaisista mitään hyvää, mutta viime aikoina on tullut ihan katsottavia leffoja. Anna-Leena Härkösen "leffoista" tykkään, tai siis käsikirjoittamista. Onnen Varjot on loistava ja on ihailtavaa että on tartuttu tuollaiseen aiheeseen kun mitä onnen varjoissa käsitellään.

Eilinen leffa pisti kyllä kertomaan itsestään täälläkin.Tykkään kauhuleffoista ja olen niitä katsellut jos jonkinlaisia. Voisin katsoa vaikka millaisia kauhuleffoja niistä sen kummemmin sekoamatta, mutta niin kuin aikaisemmin mainitsin niin eläydyn ehkä hiukan voimakkaasti. Ja niissäpä juuri olen sormet suussa sikiöasennossa sohvalla :D

Katsottiin joskus sellainen kun Wrong turn. Kertoo tyypillisesti nuoriso porukasta joka kääntyy väärälle tielle ja metsikössä asustaa epämuodostuneita tyyppejä jotka yllätys, yllätys syövät ihmisiä. Siinä kyllä lentää jos jonkinlaista pätkää ja hmm... punaista nestettä... Kyseinen leffa oli "ihan jees" mutta eilinen jatko-osa oli jotain niin uskomatonta.

Wrong Turn 2. Samaan tapaan kuin ensimmäinen osa, mutta tämä oli huomattavasti raaempi. Suosittelen, kunhan et ole turhan herkkää tyyppiä ;)