Alkuun pieni hehkutus uudesta sivupohjasta jonka vihdoin bongasin Kikin sivupohjista. Olen kirjautumisesta lähtien etsinyt kissojen ja koirien kanssa kolahtavaa sivupohjaa mutta koska olen "tyylin" takia aikamoinen kranttu, ei Sitä Oikeaa ole niin vaan löytynyt. Tästä tykkään - toistaiseksi ;D

Kyllä varmaan ajan saatossa sitten löytyy se täydellinen joka kuvaa parhaiten minua.

Minulla on muutama julkkis joiden tekemisiä seuraan aktiivisesti. Ehdottomana ykkösenä on Madonna jota valehtelematta olen "fanittanut" pienen ikäni. Tiedän että tästä naisesta on montaa eri mielipidettä ;)

Nyt on kerrottu että Maddy on tehnyt ison sopimuksen joka tuo ainakin albumin ja kokoelman. Ajattelin viime kiertueen aikana, ettei hän tee enään keikkoja tuon jälkeen mutta kyllä näyttää olevan viisikymppisessä megatähdessä virtaa. Toiveena siis olisi että mahdollinen tuleva kiertue jonka nimen sanotaan olevan Madonna at 50 toisi hänet myös tänne pikkuruiseen suomeen. Jos ei tänne niin ainakin lontoo tai tukholma akselille.
989884.jpg989885.jpg989887.jpg
kuvat google.fi

Toisaalta tuollaisella tähdellä sietääkin olla vaatimuksia siitä jos ja kun hän tulisi näin pieneen paikkaan. Miten muuten tänne onkin niin vaikea saada hyviä esiintyjiä. En oikein perustu noihin teini ketkutus bändeihin :D En nyt sano että kaikki 2000-luvun bändit olisi huonoja. Kyllä siltäkin löytyy hyvää musiikkia.

Ketä muita "isoja" laulajia ja bändejä pitäisi saada suomeen?