Näin julistaa Sarah Jessica Parker Bitten sivustollaan. Katsastin tuon malliston vihdoin netistä ja sanoisin että siitä voi olla kahta mieltä :D Sarah Jessica Parkerin suunnittelemia ihan kivoja arkivaatteita ja joukosta löytyi muutama sellainenkin jota saattaisin itsekin pitää :) Pointti tässä mallistossa on se, että ne ovat "hiukan" eri hintaluokkaa kuin esim Dolce&Gabbana. Olipas raju vertaus:D Tässä pari valikoitua jotka on minun makuun :)

943373.jpg943375.jpg943376.jpg
(kuvat: oprah.com)
Tuo ensimmäinen mekko ei ihan mielestäni istu tuolla tytölle. Näkisin sen erilaisena. Mutta tuo on nätti ja sellaisen voisi jopa hankkia. Tuon pituisia hihoja olen kyllä aina vierastanut. Olen varmaan aina noudattanut kolmen pituisia hihoja, "toppi hiha", "t-paita hiha" taikka pitkät hihat. Itse asiassa minulla on yksi tosi ihana paita, joka jättää olkapäät jännästi paljaaksi, mutta siinä on juuri tuon pituiset hihat. Enkä siis osaa pitää sitä :(

Toinen mekko näyttää hyvältä, mutta miksi t-paita alla?? luodakseen rennon tai arkisen tunnelman? Ilman paitaa alla = just like me! :)

Kolmas kuva...... :):) Niin minua! Kassi ihan kiva jos siinä olisi jotain kiehtovia yksityiskohtia :)


Lisäksi  tästä kuvassa tuo laukku näyttää hauskalta....

943389.jpg
(kuva: imdb.com)
Löysin myös muutama päivä sitten oikean löydön. Näihin aikoihin kun on kaikenlaisia hyrskyn myrskyn hintahulinoita niin kuvittelen aina että juuri oikeat koot ja mallit viedään nenäni alta. Mutta tällä kertaa löysin ihanat kengät ja hintakin oli vallan huimaava :D 10 euroa. minulla on näihin ennestään juuri oikean lainen ja värinen laukkukin. Eli.... :) Juhlia kentis tulossa? :) Marraskuussa on, joten nämä ovat oikeat niihin!

943379.jpg

Mielestäni kengät eivät pääse oikeuksiin kuvassa, luonnossa paljon paremman näköiset! Ihanat!! :)